Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със скоростите при палене...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем със скоростите при палене...

    Колеги, когато колата е студена и я запаля трябва да поизчакам 20-30 секунди преди да мога да включа която и да било скорост Незнам съединител ли е, маслото в скоростите ли е... Като бутна лоста и точно преди да включи се спира все едно опира някъде в нещо твърдо... Не усещам никакви вибрации... Това важи за всички от 1-ва до задна... Между другото при шофиране ми се струва, че първа и втора се включват по-трудно от нормалното...

    И още един въпрос, ако сменям маслото, какво да е - минерално или синтетиката си оправдава парите ? Благодаря ви за отговорите предварително, колеги

    П.С. При по-спортно каране гори антифриз Каква е присъдата?
    Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
    Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
    Thank you, VFTI, thank you!

  • #2
    За скоростите нека колегите да споделят но за антифриза ако си сигурен че го гори а не изтича от някъде това си е гарнитура на главата. Главата трябва да се провери за пукнатини и за изкривявания след като се свали. Да си я прегрявал, сега лятото излиза ли конденз през ауспуха. Но ако наистина е гарнитура не мисля че е добра идея да продължаваш да караш колата така защото може някоя сутрин като тръгнеш да я палиш пропуска на гарнитурата да се е увеличил някой от цилиндрите да се напълни с вода и да стане хидравличен удар а там ремонтите и сумите по тях са сериозни.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #3
      Относно антифриза - може да е от микро пукнатини на радиатора
      аз бях така, докато микропукнатините не станаха големи и започна да тече
      Оправя се с нов радиатор

      Comment


      • #4
        от неподходящо масло може да има този ефект.
        Пробвай с TAF-X на Castrol и нещата има шанс да се оправят ако ли не анкол или италянеца и си за скорости
        Volvo S80 2.0 T5 180hp
        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от WhitePower
          ...анкол или италянеца и си за скорости
          не, това не може да е истина
          Има ли вероятност да е съединител или помпа на съединителя???

          А за антифриза - гледал съм за течове, но нищо не излезе... За лятото съм долял литър и малко, незнам нормално ли е...
          Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
          Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
          Thank you, VFTI, thank you!

          Comment


          • #6
            Има развитие по моите проблеми и мисля да споделя Проблема със скоростите се разреши със Agip Rotra LSX 75-90 пълна синтетика, благодаря Венци

            За антифриза... Оказа се спукан радиатор Почти незабележимо е, но факта си е факт... Плаче за нов... Благодаря на всички отзовали се на помощ
            Бивши: 155 2.5 V6, 156 2.4 JTD 150, 166 FL 2.0 CF3
            Настоящи: 155 2.0 8V - първата любов + 155 2.0 16V донор + 155 2.5 V6
            Thank you, VFTI, thank you!

            Comment


            • #7
              Ааааа ще се научите вие кое е правилното масло Но просто ви трябва малко време :P

              Радвам се, че всичко е наред по колата :P


              За всички останали "на ЛС" :P
              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
              by RUBIG service

              Comment

              Working...
              X